tiistai 20. heinäkuuta 2010

Kuumaa ja kosteaa;taitaa olla kosteusprosentti taas reilusti yli 90. Kun menee ulos niin iho on ihan kostean nihkeä vaikka ei mitään tekiskään. Ja aurinko on piilossa jossain kaukana sumuverhon takana.....

Kimmolla on ollut tänään vapaapäivä ja ollaa käyty vähän shoppailemassa. Ostettiin helmiä ja mulle juhlamekko ja sitten iphone Kimmolle. Mekko oli tosi nätti; musta kiinalaismekko. Ja helmet, ah niin kauniita. Mä olisin voinut ostaa niitä vaikka kuinka monta.....

Shoppailun jälkeen mentiin pitkästä aikaa Maoon syömään. Syötiin katkarapuja, possua, nautaa, kanaa ja riisiä. Lisäks kannullinen olutta ja hinta oli noin 25 euroa. Kyllä ruoka täällä on halpaa ja silloin kuin se on hyvää niin se on todella hyvää!!! Kotona syötiin vielä juusto-jogurttikakkua päälle, mä sen tässä yks päivä väsäsin. Kyllä nyt jaksaa :)



Mä kävin muuten eilen kampaajalla. Oli tuskanen reissu, kun ei ne ymmärtäneet yhtään englantia. Se oli nuori poika joka leikkas mun tukan ja kun mä yritin selittää miten leikataan se ei tajunnut mitään. Näytin sitten että pari senttiä pois ja sillä hyvä. Eihän se nyt ihan samalta näytä kun Eilan leikkauksen jälkeen, mutta onhan hintakin ihan eri tasoa; 2 euroa leikkaus, pesu ja föönaus.
Kyllä tällä pärjää nyt kotiin asti.

Kyllä onkin jo kova ikävä kotiin. On se jännää heti kun kotiinlähtö lähestyy niin ikävä kasvaa.

2 kommenttia:

  1. Ikävä on täälläkin! Tervetuloa pian kotiin! :)

    VastaaPoista
  2. Hei siellä maailmalla

    lastentapahtuma koulupuistossa onnistui aika hyvin. Emme muistaneet että sinulla varmasti oma pöytä mukana ja liina. Saimme nopeasti koottu 3 pikkupöytää sinne ja pääsimme myymään. Meillä oli tänä vuonna myös nakkeja, Jaana soitti ja pyysi.
    Oletko 4.8 jo Suomessa? Silloin meillä on kesätapahtuma, osoite o vanha tuttu Etäläinen Varassaari 8
    Tervetuloa
    Ann-Marie

    VastaaPoista