torstai 1. heinäkuuta 2010

Tänään on sitten ollut hankaluuksien päivä. Aaamulla soittivat, että meillä on joku hana auki vesi valuu alakertaan. Kiersin kaikki, kurkin kaappien ja ammeiden alle, mutta vettä ei näkynyt missään. Soitin sitten Kimmolle, että ei se meiltä vuoda. Sano asian olevan jo ok, putkimiehet tulee jossain vaiheessa käymään. Odottelin sitten kahteentoista, mutta kun ketää ei näkynyt lähdin salille. Kun tulin hikisenä salilta, niin vettä ei tullut. Pyyhin enimpiä hikiä kosteuspyyhkeillä ja jäin odottelemaan. Seitsemältä kun Kimmo tuli kotiin, ei vettä tullut vieläkään. Niillä oli ollut tosi rankkapäivä ja se oli läpimärkä hiestä ja yltäpäältä pölyssä. No, ne jotka miehen tuntee voivat kuvitella millainen puhelin soitto siitä tuli. Viis minuuttia niin mies oli meidän kämpässä ja se näytti seinän takana olevaa vesiputkea joka vuotaa. Miksi eivät tulleet päivällä korjaamaan?????? Saatiin sitten laittaa vesi niin kauaksi aikaa päälle, että kerettiin tiskata, käydä suihkussa ja pestä koneellinen pyykkiä. Aamulla saa laittaa päälle siksi aikaa, että käydään pesulla ja sitten taas hana kiinni.Tulevat sitten aamusta korjaamaan. Toivottavasti saavat sen päivässä korjattua!

Toinen murheen kryyni oli, kun en päässyt nettiin. Hikisenä sitten makasin sohvalla ja luin Varesta, jonka tosin oon jo joskus aikaisemmin lukenut. Menihän se päivä niinkin.

Eilen kun olin hierojalla niin se sanoi mulle "You have a rich fat frend?". Ihmettelin sitten, että mitähän sä tarkoitat? Alkoi sitten selittää, että niillä on joku hoitokeino jolla laihtuu ja jos mulla on "rikas lihava ystävä", niin se saa tulla ilmaiseksi kokeilemaan sitä. Että silleen! Sanoin että ei mulla taida olla ketään sellaista ystävää. Hyvä ettei tarjonnut sitä mulle :)

maistattivat näitä hedelmiä mulle kaupassa, hyviä on, mutta mitä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti