torstai 24. kesäkuuta 2010

Se on sitten juhannusaatto huomenna!
Käytiin Tanjan kanssa eilen Quindaossa shoppailemassa. Oli rankka päivä näin puolikuntoiselle. Mutta sainhan mä ostettua kengät ja vähän muuta..... Närkästyin tosin kaupassa kun olisin halunnut sovittaa yhtä todella nättiä vartalomyötäistä mekkoa. Mä yritin venytellä sitä rintojen kohdalta josko sopis, niin myyjä tuli sanomaan, ettei se sovi vatsankohdalta!!! Sitten se tuli valtavan iso säkkimäinen harmaa mekko kädessä ja esiteli sitä mulle!!!! Ei muutakun "Nou thanks!" ja kaupasta pihalle. On näköjänsä oma vartalonkuva vääristynyt heti kun on saanut muutaman (- 6 kg) kilon tiputettua.... Aloinkin sitten miettiä, että mitähän ne meille aina sanoo kun me tullaan kauppaan.... " Valitettavasti meillä ei oo noin lihaville isonenille mitään"? Mehän ollaan niiden puheissa kaikki isoneninä.

Oli muuten jännää kun menin ostamaan rintsikoita niin myyjä tuli mukaan pukukoppiin ja puki ne mun päälle. Se tuli varmistamaan, että säädöt ja koko on kohdallaan:)
Hyvät liivikaupat teinkin, löytyi koko jopa näin isolle naiselle.

Sitten me tietty käytiin Metrossa. Ostettiin grilli, vähän syötävää, espanjalaista viiniä sekä sangriaa. Tänään väsäsin sitten suklaa-juustokakun pakkaseen juhannusta varten. Oli se aikomoista säveltämistä kun tuo välinen varasto on vähän niukanlainen. Saasit nähdä miltä se maistuu!

Ohje: Digestive pohja. 250 g maustamatonta tuorejuustoa, 2,5 dl kermavaahtoa, 1 dl sokeria, 2 keltuaista, 100 g sulatettua Geisha-suklaata ja 2 kovaksi vatkattua valkuaista. Digestive-phjan päälle ja pakkaseen, koska ei ollut liivatetta :)

Eilen kun mentiin sinne Quindaoon oli tienvarret täynnä viljeliöitä. Ne kuivatteli ja pui viljaa siinä asvaltillä. Siis siinä moottoritiellä!! Mahtaa tulla puhdasta luomujauhoa :) Oon mä nähnyt niiden sitä tekevän tuolla pikkuteilläkin, mutta että pääväylällä, missä liikennen on aikamoinen.

1 kommentti: