sunnuntai 9. toukokuuta 2010

9.5.2010

Äitienpäivä, niin myös täällä Kiinassa. Jo eilen kaupat tulvi toinen toistaan upeampia kukkakimppuja. Ne on kyllä täysin erilaisia kuin suomessa. Useimmat kimput on sellaisia, että jokainen yksittäinen kukka, tavallisimmin ruusu tai krysanteemi, on siedottu silkkipaperiin joka taas folioon ja kymmenkunta kukkaa on sitten yhdistetty yhteen. Todella näyttäviä kimppuja!


Niin mä oon muuten löytänyt reitin miten pääsen tänne blogiini. Tai Saarahan sen mulle neuvoi, enhän mä itse olis löytänyt. Mutta mukavaa. Nyt vaan on hakusassa mitenkä niitä kuvia sais tähän tekstiin liitettyä Tää on jotenkin erilainen versio kun kotona tehdessä. Ehkäpä se tästä pikkuhiljaa....
Oon koko illan ja aamu yrittänyt päästä facebookiin, mutta en onnistu. Vaikka tän selaimen kautta sen pitäs onnistua (vtunnel.com). Se löytää kyllä sivun, mutta kun tunnistus vaihe tulee kone vaan jää lataamaan tunnistettavia sanoja, eikä onnistu millään. En tiedä onko nettiyhteys niin hidas vai mikä tökkii.
On taas tulossa lämmin päivä, mutta aurinko ei ainakaan vielä paista.

1 kommentti:

  1. facebook tökkiny myös täällä, ketään ei ole paikalla vaikka kaikki ovat paikalla!

    VastaaPoista