perjantai 21. toukokuuta 2010

Kävin tänään kauneussalongissa. Tässä lähellä on useampikin, mutta valitsin sen jonka nimi on myös englanninkielellä (Samun Lisa Beuty Salon) siinä toivossa, että siellä olisi puhuttu englantia. Mutta ei, siinä sitten elekielellä yritin ilmaista, että haluan kasvohoidon. Näyttivät mulle taululta hintaa 260 eli noin 26 euroa, nyökytteln ja niin mua vietiin yläkertaan.

Nuori nainen käski mun riisuuntua pikkuhousuille ja käydä makuulle. Vähän ihmettelin miks pikkuhousuille, mutta kiltisti tottelin. Hetken päästä tuli nainen joka alkoi hieromaan mua - päästä jalkoihin. Haki sitten jonkun puisen lastan ja veteli sillä sitten pitkin päätä. Sen jälkeen tuli toinen nainen, joka sitten teki sen varsinaisen kasvohoidon. Siihenkin kuului paljon hierontaa ja akupisteiden painantaa. Kovasti se käsitteli niskaakin ja mä olin vähän peloissani, että iskee migreeni päälle. On nimittäin usein niin tehnyt! Mutta ei, ihan hyvälle se tuntui. Vielä kasvonaamion kuivuessa se hiero kädet ja sormetkin. Korvia myös paineltiin ja puristettiin.

Reilu tunti siinä vierähti, olo oli hyvä ja iho kuin vauvanpeppu. Jäin vaan miettimään, että laittoiko se valkasevan kasvonaamion mulle? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti